“Tots nosaltres sabem alguna cosa. Tots nosaltres ignorem alguna cosa. Per això, aprenem sempre.Paulo Freire

Acròstic en català

Li agrada passejar
O anar al teatre
Les cançons romàntiques
Acompanyada del seu xicot.


Jo tinc un jardí
On hi ha moltes flors
Al capvespre veiem la posta de Sol,
Nits fredes junts… vora la llar de foc.


Isabelita em deien de petita,
Sortía a passejar molt
A la muntanya i d’excursio,
Baixava vora els rius
Entonant una canço:
Lalarà lala... lalarà lala...


Al matí passejo el meu gosset
Rento els plats i tota la roba.
A la tarda a classe i a berenar,
Compro menjar al mercat i
El preparo amb molt de gust.
La nit ja arriva i descanso…
I a la fi puc somniar!

Cada dia canvío de roba,
A la botiga vaig a comprar i
Rebaixes espero trobar!
Les faldillas, els pantalons, les camises…
Anar de compres a tothom li agrada!

María i Andreuet, viuen en una casa molt gran
Amb una inmensa finestra
Rialles, globos, pastissos!
I a l’Andreuet donarem una sorpresa.